چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در PKD

مادر من به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، و دکتر به ما گفت که سطح کراتینین او است تا 4.6. می تواند شما را به من بگویید چه می کند کراتینین 4.6 یعنی در PKD و چگونه آن را پایین تر؟

کراتینین 4.6 در PKD یعنی چه؟

راستش را بخواهید، کراتینین 4.6 در PKD معنی: 1. نفرون او آسیب دیده اند بیش از 70٪ است. 2. سموم بالا واریز در بدن او وجود دارد، به همین دلیل است که او نمیخواهد به خوردن غذاها و همیشه احساس بسیار خسته است. 3. کیست در کلیه ها او را به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیه ها او هستند. بنابراین، وضعیت بدن او تمام باید به شما و آماده باش کامل ما شود. اگر سموم بیشتر و بیشتر واریز بدن، بسیاری از عوارض دیگر رخ خواهد داد، مانند CVD (بیماری های قلبی عروقی)، UE (انسفالوپاتی اورمیک)، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی و غیره، همه از آن بیماری هستند برای زندگی بسیار خطرناک است. در یک کلام، مادر خود را در حال حاضر در مرحله حیاتی، یک درمان به موقع است که به شدت برای او پیشنهاد شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای PKD، آن را نه تنها می توانید سطح کراتینین بالا اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، پس از آن یک انتخاب خوب برای مادر شما است. به اعتقاد من، با کمک از این درمان، او می تواند بیماری او را تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر او می تواند این درمان به عنوان اوایل او می تواند، او ممکن است فرصتی برای کوچک شدن اندازه آنها کیست و مهار آنها را از رشد مجدد دریافت کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان PKD نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: